Märkligt fynd

0kommentarer

Upptäckte att en av mina gratisstallplaner hamnat på annons för 100sp - längst ner i botten var mitt namn utsuddat och ersatt med "design av" och stallet som sålde den. Den må vara gratis - att använda. Men bara om man följer de två enkla reglerna: Behåll skaparnamnet på och sälj den inte vidare. Supporten tog bort den - och jag tog bort bilden ur personens designalbum. Men så försökte jag se om jag hade en intstruktionsvideo på hur just den stallplanen blev till (det har jag inte kom jag på sen för det var den jag gjorde till GIAN). Men hittade denna istället:
Och jag har inget minne av att jag har gjort den x) Vet inte hur jag har gjort den heller för jag kan inte minnas att jag har haft något sådant program. Förstår inte varför folk snor ens stallplaner när man VISAR helt GRATIS exakt HUR man gör.
stallet.se, stallplan, youtube,

Kommentera

Publiceras ej