En flitig dag i nördenstecken

1kommentarer

 
Jag har länge varit sugen på att ha ett internetstall igen - för nostalgins skull. Och idag la jag upp ett I-stall. Det är ännu långt ifrån klart ännu. Jag har dessutom glömt bort mycket om hur man gör sådana men det kommer väl med tiden. Adressen till detta är http://tussockstables.webb.se/ Jag har hittills bara gjort "hem" och "stallinformation" klart men resten kommer väl med tiden. Just nu håller jag på och försöka utforma mina stall och när jag väl kommit så långt tänkte jag försöka mig på att göra lite olika stallplaner.
hemsida, internetstall, nörd,

1 kommentarer

Maria - Hobbyfotografen

04 May 2013 15:25

åh, nostalgi. Minns stallen man gjorde när man var liten, när man fick vara skötare på hästarna och skickade långa mail till sidans ägare, när man skött hästen... ;D Det var tider det :P

Svar: Precis :D Skitkul så länge man pallar!
Kyla von Parkdufa

Kommentera

Publiceras ej