Midsommarafton 2010...

0kommentarer

Registrerade jag mitt konto på dogdayzz och har spelat det enda sedan dess. Varit inloggad nästan varje dag, sedan dess. Men nu på senare tid pallar jag inte mer. Mina vänner har slutat på DD (av olika orsaker). Bz flyttade till Furry-paws så att hon ska kunna sälja grafik för IRL pengar - vilket man får där. FP är så fult grafikmässigt att jag inte stod ut där mer än några veckor. Furry-Paws påminner dessutom till namnet allt för mycket om furries. Vilket är en mood killer. Cz slutade för att livet tog för stor plats för att ha tid med DD. Jag går in på FP då och då för att kolla i grafikforumet, leta upp folks join.me länkar och sitta där och uggla med folk som ritar hundar och andra mer eller mindre fantasifulla djur. 

Men nog om det... På senare tid har mitt intresse för DD sjunkit så pass mycket att jag troligen kommer sluta där. Vilket i sig är lite som att stupa innan mållinjen. Det avelsmålet jag har haft med mina schäfrar i typ 1 år snart är bara några poäng från att lyckas. Kanske jag fortsätter ett tag till ändå? Slängde ut mina Irish glen of imaal terriers nu. De var sist in och först ut. Ett försök att få upp intresset igen. Men icke. Kommer ta semin från typ alla kvarvarande hanar - så man kan avla med de även efter att de blivit avlivade. Sen vetefan om man ska sälja eller avliva hundarna. Sälja är kanske bäst, så man kan sprida ut sina linjer till det yttersta. Problemet är att jag föder upp Skotsk terrier och där är det bara jag och en till uppfödare. Så mycket som ska fixas när man gör slut med en hemsida man varit tillsammans med länge :C
dogdayzz, furries, furry paws, grafik, irish glen of imaal terrier, join.me, skotsk terrier,

Kommentera

Publiceras ej