Pokémon på Internet

5kommentarer



Hade inte tänkt publicera bilder på annat än sånt jag själv ritat eller fotat. Men... Palla. Alltså alla har väl nån gång spelat pokémon? Och till min stora lycka efter en googling på olika pokémon spel fann jag: Playr. De har lagt upp typ alla spel som finns till gameboy color och senare. Det är lite kruxigt att spara spelet men man kan få sig en sjuk nostalgitripp ändå! Vissa av spelen laggar sönder men Pokémon Blue och Yellow (som jag kört mest) fungerar perfekt!
pokemon, pokemon spel, tips,

5 kommentarer

Maria - Hobbyfotografen

08 May 2013 19:11

Körde pokemon rätt mkt när jag var yngre på Gameboy, tills brorsan skulle typ dubblera min bästa Pokemon men ja, det gick inte så bra den försvann hahaha xD

Svar: FUU xD Min kompis lillebror kopplade samman mitt gameboy med sitt egna och bytte pokemon mellan spelen - dvs han snodde mina bästa och gav mig värdelösa tillbaka xD
Kyla von Parkdufa

Annika

08 May 2013 19:45

SV: tack så mycket :D

Moa

09 May 2013 23:31

Men åh nostalgi, måste kolla upp den där sidan och prova! :D Du hade även väldigt fina bilder på bloggen :D

Svar: Lätt hänt att man fastnar där, det är underbart att bara köra ner sig halvt medvetslös i nostalgiska saker <3 Tack!
Kyla von Parkdufa

mlie

10 May 2013 00:43

Pokemon är bara för bra!!
Spelade det som en galning när jag var liten x)

Svar: Man kan aldrig bli för gammal för pokémon :D
Kyla von Parkdufa

Lovisa

12 May 2013 00:20

Awesome! :D

Svar: Speciellt om man inte kommit åt de andra versionerna :D
Kyla von Parkdufa

Kommentera

Publiceras ej