Rita/Måla hästar

0kommentarer

Tänkte joina HARPG eftersom jag tycker jag saknat något men vet inte vad så det kanske är det. Vet inte om stallet.se blir så mycket att ha kvar längre efter ägarbytet - får se, och vet inte om iS eller FL är så mycket att ha heller - får vänta och se. (iS lär jag iaf inte hänga på, sidan är för plottrig för mig). Så HARPG alltså... Står för Horse Art Role Play Game. Jag är inte mycket för rollspel känner jag, men kan ge det ett försök. Sen är det kanske inte så väldigt mycket role play game ändå. Men jag vet inte, har inte varit in och kollat så mycket på det än. Mer än hur man registrerar sig... Tänkte göra en ny deviantart account men funderar kring namn och så nu, vet inte om jag ska heta som jag brukar eller ta något helt nytt. Min första häst har jag i alla fall skissat upp:
 
Ännu långt ifrån klar, klippa och klistra i skissen kommer bli aktuellt. Tänkte att det skulle till att vara en fjording eller möjligen fjordkorsning (om man får ha korsningar som första häst?). Enligt de jag vet om som spelar HARPG så lär man sig massor och det är kul att komma på nya hästar, avla och byta bort hästar. Jag känner mig sjukt ringrostig när det kommer till att rita hästar. Har inte gjort det på flera år och jag ritar hellre oseriösa bilder än sådana som ser realistiska ut. Men skam den som ger sig! Spelet verkar ju gå ut på att man ska utvecklas så skadar väl inte att försöka i alla fall?
game, harpg, häst, måla, rita, roleplay, rpg, skiss,

Kommentera

Publiceras ej