Sålde marsvin

0kommentarer

 
Har verkligen ingen lust att ha kvar mina marsvin längre. Hur söta och underbara de är. Intresset är på 0% och hade det funnits 'RSPCA' som i Storbritannien och "ASPCA" som i USA så hade jag lämnat de jag har kvar dit. Men nu är vi ju inte så tursamma. Har funderat på att äta upp de till och med. Men eftersom marsvin i sig har väldigt lite kött på kroppen och att mina marsvin är generellt sett mindre i storlek än många andra marsvin så skulle det nog vara olönt. Trodde att dessa två skulle bli svåra att hitta hem åt pga ögonfärgen men det var tvärt om. Dock är de ju de sötaste jävla marsvinen som finns <3 Förutom en av honorna som är den enas kullsyster. Honorna står på tur nu men har inget hem på lut åt de. Om jag får iväg honorna så har jag tre hanar kvar, varav en är sjuk och därför inte bör säljas, en ensam efter att burkompisen dog... Så jag tänkte kanske foga samman de tre till en grupp. Men vi får se helt enkelt.
marsvin, såld,

Kommentera

Publiceras ej